Ikinciheyecan Yakinda slepyde boyle kampanya oldu mu ben mi kacirdim acaba. Ekimde olmustu o zaman stoklamistim stogum bitmek uzere fiyatlarda malum yok mu tanesi 1.5 liradan assa bez ya
Angel_45 Ikinciheyecan vardı yanlış hatirlamiyosam bu hafta sanki ama uygun değildi fiyatı 1 lirayı geçiyordu 5 numara da diğerleri hakkında bilgi. Yok lakin hepsinde aşırı zam var