ilayda33 ikiside çabuk iyileşiyor bence.
Lokal anesteziyle gerçekleşti. İğne yapılırken ağladı, sonrasında işlem yapılırken de korktugu için ağladı . İlk gün huysuzluğu vardı. Anestezi etkisi geçince ağladı birazda.
3 gün klemp takılı kaldı. 3.gün çıkardılar. O günde huysuzdu. Sonrası zaten iyileşme süreci. 1 hafta bardak kullandım 1 beden büyük bez kullandım. Doktor zaten ağrı kesici, sonrasında krem öneriyor. Haftalık da fotoğraf gönderdik.
14 gün de komple iyileşti. Morlukları kızarıklıkları gitti. Ne kadar erken o kadar iyi. Bizimki dönmeye başlamıştı, sürekli kucak istiyordu o biraz bizi zorladı. Ama kolay atlattı.