Merhaba, doktorum yürütecide hoppalayıda kesinlikle tavsiye etmiyorum dedi. Ancak bunları kullanmayan bebeklerin daha geç yürüdüğünü görüyorum. Annem 3 kardeşinede yürüteç kullandık hepiniz sağlıklısınız diyor. Bu konu hakkında fikri yada önerisi olan var mı acaba ?