4.ay aşısı sonrası dün akşam ateşi oldu bebeğimin. Ilık Duş aldırdım yetmeyince calpol verdim. Uzun kollu zıbın bide pijama vardı altında öyle uyudu bir saat sonra baktığımda göğsü buz gibiydi uyku tulumunu giydirdim hemen. Şimdi yine ateşi oldu calpolu tükürdü duş aldırdım uyudu. Ne giydirmeliyim? Ateşi var diye kısa kollu zıbın giydirdim üstüne ama bu seferde üşüyüp hasta olacak diye korkuyorum ev 23 derece