Alyask Merhaba anneler benım 3 aylık kızım var hem mama hem anne sütü verıyorum ama anne sütü pek emmek ıstemıyor nedenını bılemıyorum mama verıyorum dıye galıba bende memeyı bırakmasın dıye mamayı bıberonla degılde kaşıkla vermeyı denıyorum böyle yapan var mı yıyo mu bebıslerınız kaşıkla ?