Ezmag Bende cok yaşadım bu durumu artık bebeğime mama veremez oldum o kadar korkuyordum ki..
avent +0 biberon aldım şükür o iyi geldi evet biraz beslenmesi uzun sürüyor ama en azından tehlikeli değil. Bebegimi Ayakta dimdik sekilde beslediğimi hatırlıyorum :( Cok zor bir durum insanin canından can gidiyor resmen biraz da dik tutarak avent yeni dogan biberon ile deneyin. Ve burnunu surekli aspirator ile temizleyin burunda pislik olmasi da nefes almasini zorlaştırıyor bebek ağızdan alıyor bu sefer de boğulabiliyor