İlk 3 gün bebeğim kaka yapmadı. Daha sonrasında uaptı ve seyreden 5 gün yine yaptı. Sonra kaka yapmayı kesti. 5. Günde tekrar yaptı. Sonra 6 gün yine kaka yapmadı. Birisi zeytinyağı ver dedi. Bir iki damla zeytinyağı verdim 15 dakika sonra yaptı.
yine 4 gün oldu bebeğim yine kaka yapmıyor çıldırıcam doymuyor mu bu çocuk.
Emziriyorum ve mama takviyesi yapıyorum sütüm az. Her iki memeden toplam 40 cc falan süt çıkıyor. Her iki memeyi de emzirip üstüne 30 cc mama yapıyorum yine durmazsa bi 30 cc mama daha yapıyorum. Gündğz çok mama vermeyip sık sık anne sütüyle beslemeye calısıyorum. Ama galiba bebeğimi aç bırakıyorum 🙅♀️
ne yapıcam ben lohusalığım başıma vurdu