Kızlar herkese merhaba 2 ay önce normal doğum yaptım oldukça zor bir doğumdu 10cm acilmam olduğu halde doğum çok zor gerçekleşti çok uzun sürdü ve kesti attılar 40 gün kanamam sürdü tam bitti derken bidaha bidaha kanamam oldu ama günlük ped dolduracak kadar 2 ayı geride bırakmama rağmen hala kanamam devam ediyor ama az miktarda hala bugün tuvaletteyken parca düştü taze kan gelmeye devam ediyor miktarı dediğim gibi az başına böyle bişey gelen oldu mu ne yaptınız dr ne dedi internetten baktim zorlu doğumlarda parca kalıyor tekrar kürtaj olursunuz yazmışlar halbuki doğum sonrası dikiş yapılırken doktor parca var mı diye bakıyorum yok şimdi dikişini yapicam demisti korkularım var bu yüzden fikirlerinize ihtiyacım var 🙏🙏