Merhana 3 yaş ve 8 ay iki oğlum var gurbetteyiz. İkiside küçük artık yetişemiyorum hiç birşeye bitik durumdayım evin işi yemek çocukların bakımı kendimi çok yetersiz hissediyorum. Büyük oğluma hep haksızlık yapıyormusum gibi geliyor. Kreş denedim onada gitmedi. Küçük deseniz o kadar miz miz ve mutsuz bir bebek ki anlatamam. Benim gibi olanlar dengeyi nasıl sağlıyorsunuz gün içinde neler yapıyorsunuz aktiviteler falan.