Gulkizim 6 aya kadar normal , çünkü gözlerini kordine eden kaslar yavaş yavaş gelişiyor . Şuan daha etrafı görmesi bile çok güç . Görüş kuvveti geliştikçe yani baka baka kaslar gelisicek ve gözlerdeki sasilik kaybolucak . Benim bebeğimde de var gibiydi 2 aylıkken farkettim 3 ayda da vardı .baya üzüldüm ettim ama şuan çok şükür yok yani geçti diyebilirim. 4 aylık 15 gunluguz . Zaten bebeklerin göz muayenesi 6 aydan bir yaşına kadar . Onun için için içini yemesin sakin kal .seni anlıyorum