Selam kızlar ilk 5 ay 2 3 kere kitap okuma denemesinden sonra hiç kitap okumadım işin açığı. Çok gazlı bir bebekti kızım, yattığı yerde ağlamadan durmazdı ki kitap okuyayım, sonra başladım ama daha çok kitabı dişliyor, yalıyor. Sizde de böyledir eminim ama sanki kitaba karşı çok meraklı değil, siz yine de mesela o yerde oynarken kenarda sesli bir şekilde mi okuyorsunuz nasıl oluyor? Şuanda 14 aylık