biryavuzkusu Htc1234 bende ombre yaptırmak istiyorum şurada bekleyeyim 😂 hamile kalmadan önce yaptıracaktım randevuyu aldım hamile olduğu öğrendim içimde kaldı 😂
Belinayyy Htc1234 canım emzirirken boya yaptiran annelerin bebekleri astim olma ihtimalleri biraz daha artiyomus. Boyatirsan bile bi kac saat emzirme sagip dokmen gerekir diye düşünüyorum.
Tazeanne19 Htc1234 ben kızım 26 günlükken ombre yaptrdım 3 ay 3 günlük şuan bişey olmuyo hem sadece emiyo kızım
biryavuzkusu Nuran_nur zaten öyle hemen bişey olmaz bence belki uzun vadeli bir problem ama sanmıyorum ya birşey olacağını 🤔
Htc1234 Belinayyy teşekkür ederim bekleme kalayım en iyisi olur diyen var olmaz diyen riske atmayım bebeğimi de
Deletedmom212 Ben 4 aylıkken boyattım saclarımı bebegim sadece emiyor bi sıkıntı yaşamadık cok sukur doktora sordum boyatabilirsin dedi o cesaretlede boyattım
Nova35 Htc1234 senin vicdanına kalmıs bişey bence. Boyayı bırak oje bile sürmüyodum hamileliktede doğduktan sonrada. Suan bebeğim 8 aylık 7 aylıkkken boyattım sacımı
green Nova35 Vicdan? Bu da neyin nesi?.. Ne kadar alakasız. Vicdan ile saç boyamanın ne alakası var??
Htc1234 Nova35 bence sizin yaptığınız kadar abartılıp büyütülecek bişey değil ayrıca kapalıyım oje ıvır zıvır la işim olmaz sizin fikriniz vicdanla alakalı bir durum değil bence.