Merhabalar 11 aylık bebeğim var 2 haftadır ne gece ne gündüz uyumuyor uykuya geçiş esnasında sürekli ağlıyor bağırıyor sallamaya veya kucağımda yatırmaya fırsat vermiyor sürekli ağlıyor gece daha fazla doktora sordum yapacak bir şey yok diyor ama uykusuzluk çok fena yaptı bizi dişi de çıkmıyor