UmayGmz doğduğundan beri okuyorum. Hatta öyle ki hamilelikte iken de uluslararası bi dergide makale yazmıştım tezimle ilgili onun için çok okuma yapmıştım . Şuan 23 aylığız kitapları alıp, getiriyor oku anne diyor sürekli okuyoruz 🙈 şuan çok kendini her şekilde ifade ediyor , İngilizce de öğretmiştim biraz. Yani bence kitap okumanın bu süreçte katkısının çok olduğunu düşünüyorum