Duygumm03 sizi o kadar iyi anlıyorum ki lohusalığı 3 ay hatta 3 buçuk ay sürmüş biri olarak. Bebeğim doğar doğmaz küvezde kaldı 15 gün solunum sıkıntısı vardı. Sonra eve geldi çok şükür annem 1 hafta kaldı. Sonra gitti arada geliyordu Ama yok yapamıyorum çıldırcak gibi oluyordum asla yanlız kalmak istemiyordum. Bebeğim çok nazlıydı uyumazdı sürekli mızıldanırdı. Sabah erkenden kalkar gece her saat başı uyanır asla dinlenemezdim. O yüzden çok zor atlattım. Elbetteki bebeği isteyerek yapıyoruz ama alışkın olmadığımız sorumluluklar bazen zor gelebiliyor. Bir birey var evde ve sana muhtaç kendine ayırabileceğin hiç vaktin yok. Rahat yemek yemek, duş almak hayal. Hiç alışamayacağım diyordum kendime. Hergün ağlıyordum. Ama inanın geçiyor. Zor da olsa geçiyor. Şuan size masal gibi gelir bana öyle geliyordu herkes alışırsın geçer diyordu. Şuan bebeğim 5 buçuk aylık. Ve çok şükür ki alıştım. Keşke diyorum ilk zamanlar daha çok ilgilenseydim kucağımdan indirmeseydim göğsümde uyutsaydım. O yüzden bu güzel günlerin tadını çıkarın bir daha gelmeyecek. Büyüdükçe, düzenin oturmaya başladıkça alışıyorsunuz. Ama biraz sabır hiç dert etmeyin geçecek Allah’ın izniyle. Güzel günler yakın. 😌🥰🌸