simiyyy hayatım boyunca asla saçımı toplu kimse görmemiştir: evde bile toplamazdım. Şimdi çocuk olunca açık gören yok 🤣 bu arada bonus düzeyinde kıvırcığım. Adananın yaz sıcağında bile asla toplamazdım 🤣 çocukla zor ya. Elini atıyo yoluyo. Bu sefer o kıvırcık tel parmaklrına dolanmış oluyo sök sökebilrsen 🤦🏼♀️🤣 o yüzden sürekli toplu haldeyim