Hlyvk tadı daha güzel valla diğer mamalara göre benim bebeğimin gaz problemi yok. Ha tabiki dışkısı değişti bir tık koyu yapıyor ama gün içinde bir kez yapıyor bebeğim 3 aylık illa günde bir kez yapıyor mamadan sonra iki çay kaşığı su veriyorum ben hem mama koyu diye hemde petekler yanıyor evde ici susuz kalmasın diye canım ama cok memnunum kilo alışımız güzel ..