Parla_ yok yook. Biz de öyleydik yeni yeni cikqbiliyoruz diyebilirim ki 6ay 2 günlük. En maksimum 2bucuk saat durup sonra ağlayıp meme istiyor. Bazı anneler dışarda sussun diye mama kullanıyor ama ben yapmadım , gezmemeyi tercih ettim virüs de var zaten