Arkadaşlar bir yaşında oğlum var. Son 2-3 haftadır oturdugu yerde ağlamaya başlıyor önce anlamadik ne oldugunu sonra bacaklarinin arka kısmının kızarmiş ve ısınmış olduğunu gördük. 1 -2 dk sürüyor cocugun ağlamasi biyeri acır gbi ağlıyor. Uzun süre veya zor bi pozisyonda oturduktan sonra oluyor desem o da değil. Normal durduk yere olabiliyor. 4. Kez oldu. Doktora da gideceğim de böyle bişey başina gelen var mi? Kramp mı yoksa başka bişey mi bilemedim 😞