Berensln Gunduz uyuturken karanlık odada mı yoksa aydınlık bir odada mı yatırıyorsunuz Bir de bebeğim 2 aylık gündüz uyursa gece uyumaz diye bir algı var doğru mu??
Degerli_anne Berensln ben karanlık odada yatırmadım hiç ve gündüz uyumazsa akşam uyur algısı tamamen yalan ya yaşadım hiç öyle olmadı veya iyidir yorulsun iyi uyur fikan bulanlar hep yanlış bilinen şeyler
denizzzz95 Berensln Ben oğlumu genelde sallanan beşikte o aylarda salonumda uyutuyordm aydınlık olabiliyordu çoğu kez.Şuan kış kendi odasında karanlık oluyor havadan dolayı.Öyle düşünmeyin yorgun bebek daha sık uyanır.Ve daha çok minik sık sık uyuması çok normal 😇