Merhaba anneler verem aşımızı malum 2nci ayımızın doldurduğumuz da yaptık.Şuan 4ncü ayımızın içindeyiz ve aşının olduğu yerde kızarıklık,şişlik ve iltihap vardı.Doktorumuza da gösterdik takip edeceğiz dedi koltuk altında da bu şekilde şişlik alkıntı olabilir onu kontrol edeceğiz öyle bir durum olursa verem ilacı başlıyoruz dedi başına böyle bir durum gelen var mı acaba ? İlk bebeğimde böyle bir durumla hiç karşılaşmadım ve şuan çok endişeliyim.