Adetim gecikti 5 gün 3 gün ara ile test yaptım negatif bugun ki testik 3 4 saat sonra yanında silik bir çizgi belirdi. Dogum dan 7 ay sonra afet gördüm bu 4. Adetim olacaktı başına boyle birsey gelen var mı o kadar korkuyorum ki kan vermeye bile gidemiyorum 1 bucuk yas arayla 2 kizim var ıkk kizim da da dogum dan sonra Adetim cok duzensizdi