sonsuz17 ben modasena dan sipariş ettim çok güzel aynı resimdeki gibi sürekli o siteden alışveriş yapıyorum hem uygun hemde güzel tuniklerimi nereden aldığımı soruyor herkes ikili jile takımı aldım kızımın doğum günü için 65 lira kimse inanmadı 65 lira olduğuna o derece 😃