adasaripapatya sonsuz17 Bende geçen yıl Kamil Keskin butikten aldım çok beğenerek giyiyorum kumaşı bunlardan biraz farklı
Zelisblt sonsuz17 Bn daha çok kaban seviyorum sizede öneririm. Bu tarz yelekler için öberebileceğim bir sayfa bilmiyorum
fgnrcp2704 sonsuz17 alttaki daha hoş canım ben Tuğba mağazasında çalışıyorum ordan almıştım 2 yıl önce ama bizim genelde dizde oluyor yeleklerimiz ve fiyatlar bayağı yüksek oluyor 🙈 ama çok kalitelidir fiyat açısından zorlanazsa bir bak istesen
gozde_88 sonsuz17 potikarem bu sayfadan aldim ertesi gün geldi İstanbul’da yaşıyorum. Ben çok beğendim boyu uzun kalitesi de güzel
GmnDr sonsuz17 bende locadan aldım alttakı şişme uelegı geldı çokta memnunum. Bi beden büyük aldım tam oldu. Tabi gene de siz bılırsınız gayette güzel 👍
Hayatkisa1126 sonsuz17 2 manuka yada bakabilrdin birde aybik tekstil ürünleri çok güzel ve kaliteli instGrMdA