Gokce91 Kızım 2 aylık, göbek fıtığı oldu, internette çok normal yazınca 4 yaşa kadar beklenir yazınca doktora göstermedim. Şimdi göbeği iyice çıktı ve ses geliyor dokununca. Normal mi?
Mavis34 Gokce91 evet aynı durum bizdede var 2ayligiz doktor genelde 1 2 yaşında karin kasları gelişince kaybolur dedi. Bastırınca içeri çöküyorsa hic birşey yapmaya gerek yokmuş. Karnına masaj yaparken.kucagima alırken hep bir balonduk sesi gibi ses çıkıyor gobeginden
busra2626 Gokce91 Benim oğlumunda vardı 6 aylık civarinda geçmişti sus sesi gibi ses geliyor doktor kasları geliştikçe geçer demişti öylede oldu şükür
Gokce91 Mavis34 dünyaya geldiler neler çekiyor yavrular 😒 gaz sancıları zaten mahvetti bizi, o kadar üzülüyorum ki o ıkınırken,
Mavis34 Gokce91 aynı durumdayız kolik bebek oldu ağrısı sancısı ağlaması hic bitmedi yavrumun zaten kendini kasarak ağlamaktan oluyormuş fitikta sağ salim bi buyuseler kuzular