Slyshn öyle tabii iyi olsunlar yeter ki 🙏 yok canım hiç yapmadı çok şükür ama benim kızıma hiç bir aşı ateş yapmamıştı bu aşıda bizi çok uyardılar ağır geçer diye ben de hep korkuyla bekledim çok şükür ateş olmadı sadece 1 yaş sonrası olduğu için yürüyor diye koldan yapmayı tercih ettiler ayakta ağrı yapar yürümesini zorlamasın diye siz de bunu belirterek uygunsa bu şekilde rahat atlatabilirsiniz ☺️