Premsesannesi355 valla camım alışıyor lar kendiniz bilirsiniz yinede ben 11 ayşıkkrn ayırdım ama 11 ayda yanımda yatmadı zaten beşiğindeydi sonra odasına yatormaya başladım emzirdiğşm haşdr uyandığında gidip emzirip odama geri yatoyprdum şu anda 2 yaşında halada aynı kendi odasında gece sadece şimdi su için uyamıt suyunu verip geri yatar yatağınabenim tanıdıklarımın hepsi emzirmesi zor oluyor diye yanlarında yatırdılar çocuk 5 yaşında haşa yanlarında yatıyoro yüzden alıştırma kendi yatapına koy odasıno yatapıno bemsesin tahat edersin ilerdr yoksa çocuk büyüsüde yatağında yatırsan gece uyanınca hemen yanınıza gelicel o da risli yani hoş olmayan bi durum görebilir o yüzden yatağına alıştırın tabi karar sizin