Premsesannesi355 Kameramız var ama gece kullanmıyorum ben odalarımız yan yana zaten çıt dese duyuluyor. Gece çok uyanmıyor kızım şuan 14 aylık ama ilk ayırdığımda da diş vb sıkıntısı yoksa en fazla 1-2 kez uyanırdı artık gece beslemesi de yok. Çok rahat ettik, çocuk düzene giriyor herkese tavsiye ederim 🙏🏻