Tubaahsen oyyyyy zuzummm benimm kıyamam yaaa , bizimkide heraketlendi ama bizim ortamizda yatiyo düşme ihtimali yokta Allah korusun ezilme ihtiyamali var ne kadar dikkat etsekte uyku hali Allah korusun tek korkum buydu işte ama şuana kadar bı sıkıntı yaşamadık ara ara kalkiyodum ayakları ağzımda😁😁 gece üstünde hiç örtü tutmuyo napcan blmyom