Mucizemm09 Merhaba arkadaşlar Bebeğimin yüzünde pütür pütür sivilcelenme var . Neden olabilir acaba normal mi ?
2_premses_annesi Mucizemm09 bizdede vardı + kurulukta vardı doktora gittim yenidoğan egzeması dedi sabemed losyon verdi tavsiye ederim
ellerimtombik1 Mucizemm09 çok çok normal ayrıyeten yıkamanıza veya bir şeyler sürmenize gerek yok hemen hemen her bebekte olur benim bebeğimde de vardı 2 aylık olduk şu an hiç yok rahat olun ☺️
Mucizemm09 ipekkizz kış ayı diye çok mu sarıp sarmalıyoruz acaba 😕 2 günde bir duş aldırıyorum bende hasta olmasın diye
iclal_00 Bizim de yazın olmuştu çok sıcaktı doktor sıcaktan demişti bide çok öpen olursa ondan oluyor dedi.bizimki sıcaktandı sonra geçti
ipekkizz Mucizemm09 Evet benim kızım aralık dogumlu evde cok sıcak oluyordu üşür diye korkumdan birde sarıyordum cocugu ama doktor oldugunu söyledi hergün yıka dedi öyle yaptım gecti hemen☺️
iclal_00 Mucizemm09 bide ben duş aldırırken yüzüne sabun şampuan falan sürmedim o günden sonra.sadece ılık su ile yıkadım