Sevmgl Merhabalar kurutma makinesi almayı düşünüyoruz kullananlar öneride bulunabilir mi , hangi marka , kaç kiloluk almalı ,nelere dikkat etmeliyiz 😌
elifsrbs Sevmgl ben Arçelik aldım geçen yıl memnunun iç hacminin geniş olması önemli bence 9 kg olandan aldım
snyck Sevmgl 3 arkadaşımda da arçelik 9 kg 3881 mi ne kodu olanda vardı memnunlar bende almak için biraz araştırmıştım yaktığı elektriğe bakın ısı pompalı olanlar yeni nesil oluyor onlar zaten daha az harciyor
Sevmgl elifsrbs teşekkürler yorumunuz için , yoğuşma ve ısı pompalı diye ayrımı varmış sanırım bilginiz var mı
elifsrbs Sevmgl evet bunu almadan önce bende araştırmıştım hatta satış sorumlusuna da sordum bana şöyle söyledi kurutucuya çamaşır attığımızda tüm çamaşırlar kuruyana kadar işlem devam ediyormuş ( yani tek bir parça dahi kuruyana kadar işlem devam etmekte içeriye ısı bu şekilde yayılarak işlem olmakta ) ama daha çok eski kurutma makinalarında bu durum böyle değilmiş bir de mesela siz bi program seçtiniz atıyorum 2 saat sürüyor program ama çamaşırlarınız 2 saat öncesinden de bitebiliyor yahut işlem uzayabiliyor tamamen attığınız çamaşırın kumaş yapısına göre değişiyor işlem 😶🌫️ Bebekli evlere kesinlikle kurutma şart der sözümü bitiririm 😅😄😄
elifsrbs Sevmgl evet bebeklerimin kıyafetlerini atıyorum ama şöyle söyleyim önü resimli ya da tütülü kıyafetlerini atmıyorum çünkü ister istemez kıyafetler yıpranıyor buna dikkat ediyorum
Songena19 Sevmgl valla ben elektrolux perfect care 8kilo olandan aldım ısı pompalı olanı almak gerekiyormuş bugün ilk defa kullandım çok memnun kaldım
Sevmgl snyck teşekkürler , sanırım bizde Arçelik alacağız 😇 hemen hemen fiyatlar aynı gibi diğer markalarda