Azraaltay anne sütü ile beslenen bebek için doktorlar 10 güne kadar yapmaması normal diyor. ama eğer sıkıntısı var zorlaniyorsa youtube da kabız bebekler için masaj var onu yapabilirsiniz zeytinyağ da verdim ben 1 2 kere ama yapmadı sonra anladım ki kakasi yok. haftada 1 yapıyor doktora da götürüyorum her ay her gittiğimiz de söylüyorum herhangi sıkıntısı olmadığını söylüyor çocuk dr na danışabilirsiniz
daha önce de böyle bir posta yorum yaptım başka bir anne çok sert çıkıştı artık birşey demeye de cekiniyorum en doğrusu bu durumlar da doktora danışmak