Kklglsm Merhaba anneler. Bugün artık son derecede yorulduğumu ve bebeğime karşı da çok bıkkın hissettiğimi anladığım için sizlerden bir yardım alabilmek adına yazmak istedim. Oğlum 2 ay sonra 2 yaşına girecek hala emiyor anormal bir şekilde bana o kadar bağlı ki bırakın tuvaleti banyoyu evin içinde bile hangi odaya girsem peşimden ağlayarak geliyor. Asla iş güç hiç bir şey yaptırmıyor. Sürekli emmek istiyor sürekli. Geceleri 5-6 defa uyanıyor üstelik 2 göğüsten de emmeden tekrar uykuya dalmıyor. Kimsede durmuyor kimsede uyumuyor. Babası dahil. O kadar çok yoruldum ki anlatamam 😭 psklojik olarak da kendimi hiç bir şeye veremiyorum çok çaresizim. Yorumlarınıza ve tavsiyelerinize ihtiyacım var teşekkür ediyorum
miraneliz3402 Kklglsm kesin sütten bir hafta zorlanırsınız sonra rahatlarsiniz zaten iki yaşında neredeyse
Deletedmom896 Kklglsm 21 aylık kızım gördüğü yerde yapışıyor yemek dahi zor yiyorum şurda kaldı 2-3 ayı emsin bakalım diyip sabır çekiyorum çünkü biliyorum ki bu günleri çok özleyeceğim 🥲
Tbaltn Kklglsm benim kızımda aynı bu şekilde oda 2 ay sonra 2 yaşına girecek ve ben bazen oturup ağlıyorum sinirlerime hakim olamıyorum. Bende bekliyim burada .
mercimeksmom Kklglsm köprüden önce son çıkış🥺 sabredin biraz, çok yakında azaltarak kendisi bırakacak 😊 bu kadar bağımlıyken mahrum bırakmayın, ihtiyacı olduğundan emiyor
miraneliz3402 Drkalpp aktardan sabır taşı alın kendi bırakmak isteyecektir bende öyle kestim ve gerçekten dünya varmış diyeceksiniz
Ucmelek Biberon ile süt verin, doymuyor anlaşılan, ek gıda yetersiz olduğu zaman böyle yapar, hergün çorbanız olsun muhakkak, doyunca gece uyanmaz, sütten kesmek için de sirke sürün göğüs lere tiksinir bırakır ama çocuğu aç bırakmayın