Merhaba herkese öncelikle, kızım 20. Ayına yaklaştı 1 haftadır falan hiç bir şekilde gece uykusu kalmadı. 2 kere uyaniyo en az ve bidaha uyumuyo 4 saat salladım önceki gece , aciktiysa diye sütünü veriyorum içmiyor, beşik de o kadar kötü sekilde yatıyor ki, düzeltmeye çalışıyorum ona dokundugum an evi ayağa kaldırıyor ağlamaktan. Sebepsiz yere aglayarak uyanıyor, ufak bı rahatsızlık geçirdik daha yeni o sırada yemek yeems olmuştu zaten ve bunu devam ettiriyor kilo da verdi. Zaten yemek seçen ve alerjik bı bebekti, şimdi yediği şeyleri de yemez oldu
Resmen devam sütüyle yaşıyor gunlerdir.
Bu içinde bulunduğumuz aydan dolayı mi böyle oldu , yoksa başka bı derdi mi var bana yardımcı olur musunuz lütfen. Daha yeni Dr kontrolüne gittik hasta olunca birşeyi yoktu. Dış cikartiyo zaten üst üste 4 er 5 er dişi cikiyo, şuanda da 4 diş birden çıkmakta. Ama bu zaman kadar o kadar dişi çıktı hiç botle iştahsızlık uykusuzluk ve aşırı derecede huysuzluk yasamamistik. Cevaplarınızı bekliyorum sizde durumlar nasıl.?