Bebeğim 1 ay 1 günlük benim hiç iştahım yok acıkıyorum o an bebekle ilgileniyorm hemen yeme fırsatım olmuyo eşimde işte evde tekim bebekle ilgilenene kadar iştahım gidiyo bebek uyuduğunda hiç iştahım olmuyo yemeye de üşeniyorum direk uyuyorm günde 1 öğün yiyorum bide bazen akşam eşimle yiyorum sütüm kesilir mi