Kızlar oğlum 5 aylık gündüz hafif burun akıntısı vardı ama gece tıkandı açtım ama uyuyamdi ağladı haliyle baya kapmış sifayi gözleri bile yasariyo ilk defa böyle hasta oldu iki aylıkken de hasta olmuştu doktor iburamin zero vermişti gece ondan verdim biraz rahatladı başka neler yapmalıyım ilerlemesi icin