Duyguaslannn İlk defa acık yeşil ve normal kakasının karışımlı kaka yaptı netten baktım korktum kötü şeyler yazıyor basına gelen var mı nedir?
Elele Duyguaslannn sürekli olmuyosa korkmayın takip edin. Üşütmüş olabilir önsüt fazla almış olabilir yeşil bişey yediyseniz olabilir. Takip edin sürekli olursa tahlil yaptırırsınız
Asu44 Duyguaslannn benimde geçenlerde 2 3 gün surdu sonradan düzeldi şükür ya benim yediklerimle alakalıydı yada üşütmustu çünkü kendini çok sıkarak yapmıştı kakasini merak etmeyin bir sorun yoktur inşallah
GizemDmlSak Surekli yesil yapmiyorsa skibti yok sizin yediklerinizdrn yada usuturse olur dedi doktor bana
Ebrcrkc Duyguaslannn o aylarda bizimde olmuştu CNm bağırsaklar normale dönmeye başladığı için falan demişlerdi bı rahatsızlığı yoktu doktora da gitmiştik 1 hafta falan sürmüştü
Duyguaslannn Ebrcrkc inşallah kuzum anne yüreği işte korktum bende cok hafif burnu akıyodu ıkı gundur boyle minik su geldi acaba üşüttümü
Babe Duyguaslannn ay internete bakmayi biraktim ben.basim agrisa beyin tümorü diyor 😡 en guzeli doktorunuza sormak
Oykulum Duyguaslannn ben doktora da gittim bunun için ama maflor diye bir damla verdi sadece şimdi geçti
Ebrcrkc Oykulum aaa evet maflor bize 2 kere verdi prebiyotik mide bağırsak düzenleyici öneririm kesinlikle iyi gelmişti hatta yine alın dedi de almadık 7 aylık bebegim