Merhaba arkadaşlar bebeğim 24 günlük uykusunda sürekli inliyor ilk doğduğundan beri beb o gece sordum normal dediler sonra sarılık olduk kontrole gittik sürekli ama inlemesini tekrar sormayı unuttum sarilikla uğraşırken salı günü randevumuz var ama bu bir solunum sıkıntısının belirtisimi acaba bebeği bu sekilde olan var mi korkuyorum biraz