isemm-karan2 Kizlar merhaba🤗 8 Şubat’ta oğlumun doğum günü var ama kendime elbise bulamıyorum sade açık renklerde olsun istiyorum bildiğiniz ya da sizin beğendiğiniz sayfalar var mı? Şimdiden teşekkür ederim 😊
Snowglobe isemm-karan2 https://ty.gl/u1woxd9nm4 Hamile abiyesi olduğuna bakmayın. Normal abiye. Ve çok rahat. Arkadaşım evde nişan yapacak orda giticem mesela. Kardeşimin nişanın da hamile idim o zaman almıştım. Pembeydi. Siz oğlum var deyince maviyi attım. 😊 Kurtarıcı Bi elbise.
Snowglobe isemm-karan2 dolap uygulaması kullanıyorsanız yada etrafınız da varsa ordan da alabilirsiniz.