Oğlum 23 aylık ve burda okuduklarımdan sonra korkmaya başladım malesef. Bilen birisi yazarsa çok mutlu olurum. Yapabildikleri renkleri sayıları şekilleri biliyor. Anne.baba teyze dayı dede hala kuzen tanıyor. Oyuncaklarını biliyor hayvanları biliyor.seslerini biliyor. Ninni söylüyor. Gelelim beni düşündüren kısma; bir yere gittiğimizde kendi etrafında dönüyor, gözleriyle yan yan bakarak dönüyor .ve başka yerdeyken parmak ucuyla yürüyor Ama gülüyor bunları yaparken . Bana aşırı bağımlı bir saniye bile bensiz durmuyor. İşaret parmagini kullanıyor ve nesnelerin hepsini bune diye soruyor. Komut olarak isteğim hicbirseyi bana getirmiyor. Arabanı getir hadi diyorum. Sinirlenip fırlatıyor.