Linaoykum_ Merhaba kızlar kızım 5. Ayına girmek üzere ve diş çıkartıyoruz sanırım 🤷🏼♀️ Diş çıkarmasında yardımcı olabilecek şeyler nelerdir ? Ne önerebilir siniz ?
Feyyyzza Linaoykum_ bazıları diş jelleri öneriyor bizee işe yaramadı. Dolaba temiz agız mendili koyup eline verebilirsiniz agzına sokup uyusturması icin. Diş kasıycılar var. Bide toz varmış diş için adını unuttum
Tazeanneg Linaoykum_ 4 5 karanfili üstünü geçecek kadar zeytinyağ koyup onu 1 kaç gün karanlık bi yerde bırakın sonra diş etlerine sürün ara ara bizim ki çok kaşınıyordu onunla rahatladı. Bide doktorumuz pırasanın sapıyla diş etini kaşırsan uyuşuklugu gider demişti bilginiz olsun
Deterjanhanim Linaoykum_ karanfili ezip üstüne biraz zeytinyağı koyuyordum bı kaç saat buzdolabında beklettikten sonra diş etlerine masaj yaparak uyguluyordum. Özellikle uykudan önce baya faydasını gördüm.