Güzeller iyi hafta sonları. Şu anda benim gibi emzirip b12 kullanan var mı acaba. Benexolb12 kullanıyorum kadın doğum doktorum kullanabilirsin dedi sma çocuk doktorumuza sormayı unuttum. Bir zararı olur mu acaba bebişe. Prospektüsünde cnkü kullanılmaz yazıyor kafam karıştı