Bebeğim 2 aylık 2 ayddır uzak durduğum yemekler nohut kuru fasülye ve mercimekti.Dün kuru fasülye yapınca buradan baktım yiyenler var mı nasıl olur 2-3 kaşık yesem diye düşündüm baktım bebeğim Kolik bebeğim var yiyorum gaz her türlü var falan yazmışlar ben de bol kimyonlu yiyeyim dedim ve hatta üstüne kimyon çayı içtim.Ama yemez olaydıımmm bebeğim gece o kadar kötü oldu ki gazdan nasıl pişman oldum nasıl düşünün fitil bile attık çatlayacaktı.Bir daha töbe 😰