Busraaslan Kızlar kurutma makinesi almak istiyorum ama fiyatlar o kadar yüksek ki alıpta pişman olmak istemiyorum, kuruturken küçültmeyen faturada çok fiyat fark ettirmeyen kurutma makinesi önerleriniz var mı ?
Morfrenk Busraaslan ya küçültme senin kullanımına bağlı. Atıyorum ki kotu dolap kuruluğunda kuruttun ama kurumadı, bir daha çalıştırdın diyelim o zaman küçülüyor kot ayarına atmadığın için. Bizim öax 25 tl farketti faturada. Bosch seri6. Ama electrolux alsaydım o zaman diyorum daha uygundu şimdi bilmem
ipekkizz Busraaslan Samsung kullanıyorum memnunum 1 sene önce 6000₺ almıstım sanırım simdi ne kadardır bilemiyorum. Ama herseyi atıyorum yünlüler hariç hic küçülmüyor hassas yıkama ve mix ayarında kullanıyorum. Topladıgı tozu görseniz inanamazsınız resmen o tozu soluyormusuz evde hic pişman olmazsınız merak etmeyin
OncedenGurme Busraaslan bosch kullanıyorum. Küçültmüyor uygun programda kurutunca. Faturada pek bişey fark etmedi zaten hep yüksek geliyordu 🙈
Busraaslan Morfrenk teşekkür ederim hem bebek için istiyorum hem de kendimiz için çok toz çıkıyor çünkü kıyafetlerden
Busraaslan OncedenGurme herşey o kadar zamlanıyor ki elektrik doğalgaz su bunlar daha da zamlanmadan alayım diyorum bende 🙏🏼
OncedenGurme Busraaslan geçen sene 4 ya da 6 bin liraya almıştık diye hatırlıyorum. Şu an 10 bin olmuş ben şok 😕 hafta içi okulun bulaşık makinesi bozuldu. Fiyat sorduk 14 dediler. İki gün sonra alıyoruz dedik zam gelmiş 16’ya almak zorunda kaldık mesela
Busraaslan Dunyayigeziyorum arkadaşım kullanıyor iş görür ama çokta memnun değil bildiğim kadarıyla hatta bir arkadaşım ikisi bir arada varken ayrı kurutma makinesi aldı
Vlns Busraaslan bende istiyorum ama yerim yok. Çamaşır makinesinin üstünde dolap var tavana kadar bölmeli ve tüm eşyamı topluyor deterjan şampuan kişisel bakım ürünlerim vs. Yani kararsızım ama 2. Ye hamileyim rahat olacak ama yer tasarrufu nasıl olur bilmiyorum