1omer_annesi o koku aslında biberonda kalınca oluyor yani suda benm fikrim nemli kalmış suyla temas etmiş vi kaç yorumdada gördüm su ile temas edince sertlşyr ve o kokuyu alıyrm nasılmı mama yaprken elim i yıkıyorum 1 damla düşğyrmş içine bunu sonra farkettm