Alpimim bebeğim 3,5 aylıkken zatürre başlangıcı diye hastanede yattık. Ay başında. Hava verildi , eve de cihaz aldırdı doktor. Buhar makinesi tavsiye etmiyor; hatta evde kurutma makinem yok dedim, yeri geliyor kapılara bile asıyorum dedim, alalım mı dedim ; çok iyi dedi alma makina dedi . Islak havlu hesabı .. evi çok sıcak yapmayın, Petek üzerine ıslak çamaşır asın. Tek ve en iyi Marka bu tür cihazlarda: OMRON , bilg.