Kızlar 22 günlük bebeğim bu güne kadar toplam 5 6 kere yapmıştır o kadar az yani doğduğundan beri. Doktora sorduğumda dünyaya alışma süreci düzene girer flan diyo. Çiş yapıyo düzenli fazla şekilde ama kaka yapmıyor endişeleniyorum bu duruma. Böyle bi durum geçiren var mı düzene giriyor mu?