Kızım 17 aylik memeden kestim bugün 6. Günüm 2 gece rüya öğünü yaptım sütümü boşaltmak için, göğsüm taş gibi oldu ama Ağrı olmadı sütüm çok fazla,bugün öğle uykusunda yine emzirdim uyurken ama açtı gözleri cok cok emdi cok üzüldüm anladı emdigini:( makinam yok nasıl sagip bosalticam nasıl biter bu Süt??