Kızlar kızımın yanagında dünden beri kızarıklık var . Kızarık olan yer kurudu.Aleji gibi. Bepanthol sürdüm daha da çoğaldı. Farklı birşey yemedi ama ıslak mendil değiştirdik tahminim o yaptı. Kantoron yağı sürdüm şimdi yanağına. Normalde bana iyi geliyor. Önerebileceğiniz bişi var mı?