Kizlae merhaba. Kızım 17 aylık oldu. Doğumdan beridir adetim hala duzene girmedi. 13 gün kadar gecikirdi. Ama şuan 20 gündür adet olmadım. Hamile olabilir miyim acaba diye test aldım yaptım ama yok negatif. Doktora da gidicem neden bu kadar gecikiyor diye. Aklıma acaba emzirdigim için mi diye geldi de. Bı sorayım dedim yaşayıp doktora sormuş biri vardır belki